Samen Vissen

Zondag, 19 juni 2022

Dinsdag 14 Juli  heeft de HVD weer een ochtend georganiseerd in samen spraak met Sportvisserij Midden Nederland in het kader van Samen Vissen met ouderen.
Net als vorig jaar werden er een aantal ouderen van de Liemerije Didam hartelijk ontvangen aan de Vijver op de Ooi door Samen Vissen coach Reinier. Iedere deelnemer zocht een visstek op samen met een vrijwilliger van de hengelsportvereniging en hebben daar een paar uurtjes heerlijk zitten vissen en natuurlijk ook lekker zitten kletsen over hoe het vissen vroeger ging. Het visvoer en aas is net als vorig jaar gesponsord door Hengelsportzaak AngelJoe uit Drempt, hartelijk dank daarvoor.
Natuurlijk was er voor de beste visser een trofee en deze is gewonnen door Joep, hij ving totaal 51,5 cm aan vis en kan zich even kampioen van de Liemerije noemen.
Het is de bedoeling dat als de weeromstandigheden het toelaten een tweede Samen Vissen ochtend te organiseren en wel op 6 september
deze zal dan ook weer in de vijver op de Ooi worden gehouden.